Всі товари, що продаються на нашому сайті, крім провольчих товарів (кава, чай), підлягають гарантії та поверненню згідно із Законом України «Про захист прав споживачів»

Покупець має право повернути товар належної якості (чи обміняти його на інший), якщо дотримані наступні умови:

  • товар не належить до товарів, які не підлягають обміну та поверненню - всі товари, що знаходяться на сайті, підлягають обміну та поверненню крім провольчих товарів (кава, чай);
  • товар не використовувався, повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування (відкрите упакування не вважається пошкодженням товарного вигляду);
  • збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування;
  • пройшло менше ніж 14 днів з моменту отримання товару;
  • в наявності є розрахунковий документ та гарантійний талон.
  • Доставку товару належної якості споживач здійснює за свій рахунок.

Підстави для відмови в повернені товару належної якості:

Список товарів, які не підлягають поверненню:

  • Продовольчі товари - кава, чай; 

Покупець має право повернути товар неналежної якості (обміняти його на інший. або здійснити гарантійне обслуговування), якщо дотримані наступні умови:

  • пройшло менше ніж 14 днів з моменту отримання товару.
  • в наявності є розрахунковий документ та гарантійний талон.
  • вартість доставки товару неналежної якості продавець відшкодовує покупцю в повному обсязі.

Підстави для відмови в повернені товару неналежної якості (обміні його на інший. або здійснення гарантійного обслуговування):

  • порушення правил експлуатації товару, ремонт товару сервісним центром неуповноваженим виробником.
  • внесення змін до конструкції виробу, якщо це не зазначено в посібнику з його використання.
  • наявність усередині виробу слідів рідини, комах та інших сторонніх предметів.
  • наявні механічні та інші ушкодження, спричинені дією зовнішніх факторів.

Для погодження умов повернення та гарантійного обслуговування необхідно виконати наступні дії:

  • Звернутися за телефоном 068-6931295 або електронною поштою mampaua@gmail.com
  • Повідомити Прізвище Ім'я та номер телефону на які було оформлено замовлення
  • Вказати найменування товару та причину повернення або гарантійного обслуговування
  • Надати реквізити для відшкодування коштів за товар, та доставку товару(у разі якщо товар неналежної якості)
  • Відправити товар перевізником Нова Пошта на відділення  м.Дніпро, відділення №22 

Термін та умови повернення коштів при поверненні товару:

  • При отриманні поверненого товару на склад продавця кошти за товар покупцю повертаються протягом одного робочого дня на реквізити, які вказав покупець при оформленні повернення.
  • Якщо повернений товар неналежної якості, то продавець у повному обсязі відшкодовує також і ватість доставки товару в обидві сторони а також додаткові комісії перевізника Нова Пошта